En la línia de la iniciativa de Compromís #rescatemelcomerçlocal, que vam encetar el darrer mes de novembre, la regidoria de promoció econòmica, a càrrec del nostre companys Francesc Pastor, ha iniciat una campanya de promoció del comerç local.

La campanya, gestionada per l’agència de desenvolupament local (inclosa dins l’esmentada regidoria) permetrà els propers 15 i 16 de desembre, a més d’un horari més ample de fins a les 22 hores, oferirà a la ciutadania que s’aprope descomptes, selecció de productes a preu de cost, activitats i degustacions.

Volem aprofitar des de Compromís per Alboraia per recordar la importància del comerç local. Pels seus factors de promoció econòmica i de dinamització dels barris, perquè ens trobem a l’altre costat del mostrador als nostres veïns i veïnes però sobretot perquè qui ens rep ens ofereix un tracte amable i proper. Eixe tracte que únicament ens pot donar el comerç local.