calendari_bloc_2009_reduit.jpg

L’artista Jordi Bayarri ha dissenyat el calendari de butxaca del Bloc d’Alboraia per a l’any 2009. Els membres del partit estan repartint entre els veïns i les persones interessades els 4.000 calendaris que s’han editat, ha informat la regidora del Bloc en l’Ajuntament d’Alboraia Àngels Belloch. En el disseny del calendari l’autor ha fet un dibuix de comic per a recordar el 800 aniversari del naixement del rei en Jaume.

Àngels Belloch: “en aquesta ocasió hem volgut repetir l’experiència de l’any passat de buscar un artista local d’Alboraia per a difondre les creacions dels artistes joves del poble com és el cas de Jordi Bayarri”. “També volíem un disseny que fóra diferent a allò que és habitual en els calendaris de butxaca, que fóra un disseny representatiu del nostre poble i que fóra diferent als calendaris que hem fet en altres ocasions”. Altres anys els calendaris del Bloc han mostrat fotografies d’elements propis d’Alboraia com el Barranc de Carraixet o en l’any 2008 un collage de l’artista local Pepa Ferrer.

El calendari de butxaca està sent repartit en mà pels membres del col·lectiu però també es pot demanar per correu electrònic a l’adreça bloc@blocalboraia.info

Curriculum vitae de Jordi Bayarri

Jordi Bayarri naix a Alboraia el 1972. És llicenciat en Belles Arts en la Universitat Politècnica de València. Va començar la seua carrera com a dibuixant de còmics amb el col•lectiu valencià 7 Monos, amb el que edita la serie MAGIA&ACERO, guanyadora del premi dels lectors al millor còmic eròtic en el Saló del Còmic de Barcelona FICOMIC 2002. En 2003 comença la seua col·laboració amb la editorial ALETA, on publica el seu còmic de fantasia PIEL DE DRAGÓN i la serie ENTRE TINIEBLAS, amb la qual guanya el premi al millor guionista al Saló del Còmic de Madrid EXPOCOMIC 2007.