logo-bloc-alboraia.jpg

Gràcies a aquelles persones que ens han votat.  Gràcies a aquelles persones, homes i dones, joves i no tan joves, que ens han recolzat en la campanya i després, amb les seues paraules, el seu recolzament o les seues crítiques. Ens han ajudat a millorar moltes qüestions.

Gràcies a aquelles persones que ens han ajudat a penjar un cartell, a estendre una pancarta, a repartir el Cresol, a fer els actes en el carrer: a Patacona, Saplaya, als Mercats de Rei en Jaume i de la Plaça, a la Plaça del Carme i a l’Avinguda de l’orxata.  Gràcies a qui ha fet una aportació econòmica, totalment desinteressada i sense demanar res a canvi. També a qui durant quatre anys o durant uns dies ha aportat el seu treball. Ells i elles, han confiat en el Bloc i han reconegut el treball que durant quatre anys s’ha fet.

Gràcies a aquells/es militants i simpatitzants que han anat en la candidatura o a aquells que han decidit recolzar-nos en la distància.  Gràcies a aquelles persones que han reconegut el nostre treball de quatre anys, malgrat que el Bloc siga un partit sense els recursos que tenen altres.

Gràcies a les persones que durant la legislatura ens han fet arribar les seues inquietuds i problemes, ens han ajudat a seguir la gestió municipal durant els últims 4 anys.  I com a agraïment a totes eixes persones el BLOC, amb la seua regidora en l’Ajuntament, vol continuar treballant més i millor. COMPTEM AMB TU.