calendari-bloc-davant.jpg

Àngels Belloch recorda que el partit porta vint anys demanant que el barranc siga condicionat com una zona verda pública d’ús ciutadà

Es pot solicitar un exemplar a l’adreça del Bloc d’Alboraia [email protected]

La regidora del Bloc Nacionalista Valencià a l’Ajuntament d’Alboraia, Àngels Belloch, ha destacat que el Bloc porta vint anys defensant que el barranc siga condicionat com una zona verda pública d’ús ciutadà. El calendari replega una vista del Carraixet des del pont del camí de les vinyes, o de Saplaya, en direcció oest.

Els ex regidors d’Unitat del Poble Valencià i Bloc, Enric Climent o Francesc Navarro, anteriorment en el temps, han contribuït notablement a crear una consciència de defensa del barranc i del seu valor paisatgístic i medioambiental.

Respecte al Carraixet, el Bloc sempre ha demanat que siga tractat com un tot integral, un pulmó verd que és del municipi juntament amb l’horta i les platges. La limitació a aquest ús ciutadà que planteja el Bloc és el respecte a la flora i la fauna existents al seu interior.