La campanya #soterremeldeute té previstos tres passos: transparència, participació i solució per tal d’aconseguir la condonació dels 26 milions del soterrament de la línia 3. El primer d’ells, el de transparència, consistirà en reunions amb els veïns.

Amb l’objectiu d’informar als alboraiers i alboraieres de les característiques del deute que carrega la població pel soterrament de la línia 3 al seu pas per la localitat, Compromís per Alboraia iniciarà el proper dimarts 22 una sèrie de tres debats oberts regidors-ciutadania.

A les reunions, el 22 de gener al Centre Cívic de Patacona, el 23 de gener al Saló de plens municipal i el 29 de gener al Centre Cívic de Port Saplaya, els regidors del grup municipal Compromís presentaran la iniciativa i respondran qualsevol pregunta, al respecte de la campanya o d’altres temes de gestió municipal, que realitzen els assistents.

La campanya #soterremeldeute, vol aconseguir la condonació d’un deute que és i sempre ha sigut, com han indicat els tècnics, inviable de pagar per a l’ajuntament d’Alboraia i que posa en perill la prestació de serveis essencials per a la població.

Recordem que els membres del grup municipal Compromís per Alboraia són la seua portaveu i regidora de cultura, joventut i esports, Àngels Belloch, el regidor desenvolupament local, industria i comerç, Francesc Pastor i la regidora de administració general i modernització, Màbel Redondo.

Compromís per Alboraia tracta així de garantir el dret ciutadà a la informació i al control dels seus representants polítics. La coalició entén estos drets com una necessitat per tal de facilitar la participació ciutadana i una major salut democràtica.