Àngels Belloch, candidata a l’alcaldia, va detallar cóm un dels seus compromisos és recuperar les subvencions a les associacions

A l’acte va acudir més del doble de gent que fa quatre anys

Bloc-Independents-Compromís Alboraia va presentar dilluns en el Teatre L’Agrícola, la seua candidatura, encapçalada per l’actual regidora Àngels Belloch. Davant més de 150 persones -més del doble que l’acte central de campanya de fa quatre anys-, Belloch va desglossar els principals punts del seu programa electoral, entre ells recuperar les subvencions a les associacions, a més d’una bateria de propostes en matèria educativa.

A continuació, es va presentar els 31 integrants de la llista municipal amb la qual el Bloc-Independents-Compromís intentarà obtindre entre 3 i 4 regidors en l’Ajuntament d’Alboraia i ser el partit bisagra. Belloch també va destacar la important incorporació de persones independents en la candidatura del Bloc, i la renovació experimentada, de forma que pràcticament la meitat de les persones són noves.