1. Quin és el futur de món gran? De moment vostes no diuen ni blanc ni negre, ni una cosa ni la contrària.
  2. Prec, desperfectes en el Parc Infantil Rei en Jaume que han deixat l’asfalt a l’aire i els xiquets es poden fer mal. Els farem arribar fotografies per registre d’entrada.
  3. Prec, hi ha veïns que ens han manifestat la seua preocupació per l’estat de conservació del dipòsit de l’aigua. L’estructura metàl·lica a l’aire. Els farem arribar fotografies per registre d’entrada.
  4. Prec, rampa d’un parc infantil de San José Obrero que no està ben feta. Els farem arribar fotografies per registre d’entrada.
  5. Preguem que vostes que han fundat una Fundació de turisme, van a Fitur i sempre estan parlant de turisme pensem en la imatge que estem donant a Peixets. El Bloc va fer un acte on acudiren veïns de tota la comarca i la imatge que es dugueren de Peixets no va ser gens bona (brutícia). Pensem que és molt important per a la promoció turística el boca orella.
  6. Hem llegit en premsa una sentència que un veí no ha de pagar factures de la entitat de conservació de Saplaya perquè hi ha una duplicitat de pagaments. Ens agradaria saber des de la responsabilitat de l’equip de govern, què pensen fer vostes al respecte?
  7. Com tots sabem avui hi hagut una manifestació de la Plataforma per l’educació pública i que hi ha un manifest públic de la dita plataforma. Ens agradaria saber que pensen fer al respecte.