angelsannanoticies.jpgL’actual regidora és la primera vegada que concorrerà com a cap de llista  a uns comicis

El col·lectiu nacionalista prepara una llista renovada per a les eleccions municipals de 2007

Més informació: [email protected]

El Bloc d’Alboraia ha triat a la regidora Àngels Belloch i Aguilar candidata a l’alcaldia en les eleccions municipals de maig de 2007. Belloch va accedir al càrrec de regidora fa un any i és la primera vegada que concorrerà com a cap de cartell a uns comicis. A més, el Bloc prepara una llista renovada amb la qual aspira a obtindre uns bons resultats.

Àngels Belloch diu: “en el col·lectiu del Bloc d’Alboraia afrontem les eleccions amb il·lusió i amb l’objectiu de millorar els resultats de les darreres eleccions i augmentar la presència de regidors del Bloc en l’Ajuntament”. Per a això, s’ha envoltat d’un equip de persones “competents i molt treballadores que saben què volen per a Alboraia, i també saben què no volen”. El principal objectiu del Bloc, a banda de desenvolupar el seu programa electoral, serà evitar que el Partit Popular puga formar govern després del 27 de maig. Fa ara tres anys i set mesos, el Bloc va obtindre 902 vots a Alboraia, és a dir, un 8,5% del total. En els passats comicis s’estigué prop de l’obtenció del segon regidor, és hora de consolidar eixe segon regidor i augmentar la presència del Bloc per a millorar la gestió municipal. Per això volem comptar amb els suport dels veïns i veïnes d’Alboraia.