En sessió extraordinària del ple de l’Ajuntament d’Alboraia, va decidir ahir dilluns 11 de juny, anul·lar les “comfort letters” o “cartes de recomanació” per valor de més de setze milions d’euros que segons l’informe del Servei d’Assessorament Municipal i Gestió d’Habilitats Nacionals, depenen de la Generalitat Valenciana, tenien en alguns casos valor d’aval.

Els regidors de Compromís Alboraia Àngels Belloch, Francesc Pastor i Màbel Redondo

El motiu de la nul·litat, al igual que els contractes d’arrendament, ha sigut les irregularitats en els seu procediment, com indica l’informe anteriorment esmentat, que va cometre en el seu moment l’ex-alcalde Manuel Álvaro del partit popular.

La portaveu de Compromís Alboraia Àngels Belloch en una de les seues intervencions

La portaveu del grup municipal Bloc-Coalició Compromís Alboraia Àngels Belloch ha recordat la incapacitat per a una correcta gestió per part de l’anterior equip de govern, especialment greu en aquestes quantitats, que ha portat la corporació municipal a la difícil situació financera en la que es troba.