Compromís per Alboraia ha inaugurat la seua nova seu, situada ara al carrer doctor Lanuza, en el tram peatonal entre la Plaça del Carme i el carrer Miracle. A partir del pròxim dilluns, la seu estarà oberta dilluns i dimecres de 17.30 a 19.30 hores. A l’acte han acudit veïnes i veïns dels nucli tradicional d’Alboraia, Patacona, Port Saplaya i de l’horta, així com persones que venien des de diveses associacions i partits polítics del municipi.

En l’acte, Mònica Oltra, la vicepresidenta del consell, va identificar la inauguració d’una nova seu de Compromís com un nou espai de llibertat. En aquest sentit, Àngels Belloch, portaveu de Compromís a Alboraia, va anunciar que a partir d’ara hi ha un nou espai de treball, obert al veïnat d’Alboraia, per a realitzar diverses activitats que en breu s’aniran anunciant.

Pel que fa a la presència institucional i de Compromís, en l’acte d’inauguració va participar el grup municipal de Compromís per Alboraia format per 6 regidors i regidores (Gyongyver Szekacs Aradi, Josep Roda Cava, Ramon Gimeno Camps, Conxa Villena Sierra i Miquel Solís Llisto), la vicepresidenta del Consell, Mònica Oltra; el diputat al Congrés Enric Bataller; la vicepresidenta de la Diputació de València, Maria Josep Amigó; la diputada en Corts Graciela Ferrer; i els alcaldes de Puçol i Meliana, Enric Esteve i Josep Riera. També Àgueda Micó, coordinadora general del Bloc, i Amparo Piquer i Emili Mira, cosecretaris d’Organització de Compromís, a més de Vicent Grande, portaveu de Compromís a l’Horta Nord, i representants dels col·lectius de Compromís a Tavernes Blanques, Almàssera, Burjassot, Montcada, Paterna, Vinalesa, Puçol, la Pobla de Farnals, Massamagrell, Rafelbunyol, Bonrepòs i Mirambell i Emperador. En l’acte també es va agrair al propietari de l’anterior seu la seua cesió durant molts anys, de forma totalment desinteressada.