El calendari fa referència als 120 anys de l’arribada del trenet a Alboraia.

Pau Rueda Julià, jove de 22 anys i estudiant de segon de Disseny del producte, ha il·lustrat el calendari de butxaca de Compromís Alboraia per a l’any 2014.

Es tracta d’una làmina que relaciona els veïns i veïnes d’Alboraia amb els 120 anys de l’arribada del trenet (l’arribada del trenet es va produir en 1893).

La portaveu de Compromís en l’Ajuntament d’Alboraia, regidora de Cultura i Festes i primer tinent d’alcalde, Àngels Belloch, ha destacat que amb aquesta actuació es pretén difondre el treball dels joves artistes d’Alboraia. L’any 2014 serà el seté any en què el Bloc d’Alboraia primer, i ara Compromís, fa el seu calendari de butxaca. Els anteriors dissenys han sigut dels artistes Pepa Ferrer, Jordi Bayarri, Gyöngyvér Székács, Albert Gómez, Andrés Tamarit i Gloria Luzzy.

A la foto, la portaveu del Grup Municipal Compromís, Àngels Belloch junt a l’artista, Pau Rueda), front al dibuix realitzat per aquest juntament amb companys seus.