El divendres 31 de maig, a les 19’30h. a la casa de la Cultura d’Alboraia, no vos podeu perdre la conferència: “Joan Fuster sota la lupa de Pau Viciano“.

Cinquanta anys després de la publicació de «Nosaltres, els valencians», les indefinicions i els problemes que Joan Fuster diagnosticava en aquell incisiu assaig continuen vius en la societat valenciana.

Pau Viciano Navarro, doctor en Història Medieval per la Universitat de València, s’endinsa en qüestions debatudes recentment, com ara la seua relació amb la tradició valencianista, l’aproximació al marxisme i el paper que atribuïa a la història en l’anàlisi del present i en el seu projecte de futur. Uns temes, tots ells, en què pot copsar-se com les postures de Fuster eren més complexes i matisades del que diu el tòpic fusteria i antifusterià.

Després de la conferència, qui vulga, podrà quedar-se a sopar, i sobre les 23:00 hores podrem gaudir d’un concert encara per determinar.

El concert serà gratuït. El sopar serà sufragat per cadascú.

Podeu confirmar l’assistència mitjançant l’esdeveniment a Facebook: http://ves.cat/gkUO