Compromís es consolida a Alboraia

Aquest dimecres, l’Assemblea Constituent de Compromís per Alboraia va triar per unanimitat a la seua executiva, de la que Francesc Pastor (BLOC) en serà el Portaveu Local.

La resta de membres de l’executiva són Joan-Josep Pastor (BLOC) com a Secretari d’Organització, Josep-Vicent Monjo (BLOC) com a Secretari de Comunicació, Josep-Antoni Dubón (BLOC) com a Secretari de Finances, Antoni Alcover (IdPV) i Miguel Pastor (Els Verds) com a Secretaris de Sectorials, Adrian Mazaro (Adherits) com a Secretari Institucional, i Ramón Gimeno (IdPV) com a representant dels Joves de Compromís.

Executiva de Compromís per Alboraia

A l’acte, que s’ha celebrat al Saló de Plens de l’Ajuntament, han assistit militants i simpatitzants que han acabat de donar forma a un projecte projecte que els seus promotors han qualificat “d’autèntica regeneració democràtica. Compromís, més que una coalició és una cooperativa política”. També estigueren presents dos representants de Compromís per l’Horta Nord, Vicent Grande i Enrique Crespo i les regidores del Grup Municipal Compromís a l’Ajuntament d’Alboraia, Àngels Belloch i Màbel Redondo, a més del també regidor Francesc Pastor.

L’Assemblea també ha aprovat per unanimitat la ponència titulada “Més Compromís”, mitjançant el qual ens comprometem a seguir lluitant contra les retallades socials, així com per la protecció del medi ambient, en defensa de la llengua, i per un País Valencià “amb majors quotes d’autogovern, més just, equitatiu i solidari”.

Assistents a l'Assemblea constitutiva de Compromís

Assistents a l’Assemblea constitutiva de Compromís

Pròximament se celebrarà un acte on es presentarà públicament Compromís per Alboraia al veïnat del municipi, una coalició amb vocació de permanència, on tot el món suma alhora de treballar per la millora del benestar dels alboraiers i les alboraieres i on es remarcarà que Compromís és un projecte sempre obert a incorporar noves sinèrgies.

Arxivat en: General

1. alberto izquierdo chaparro diu:

hola, desde setembre del any pasat estic esperant una resposta per part de algú del ajuntament referent a una casa de l´horta que es trova al costat de la meua i que els amos fan bodes, comunions i aniversaris , per tot el morro i molestan- nos en sortida de cotxes i tallant el pas , a mes a mes no tenen paking no mes caben cuatre o cinc cotxes. pues be jo he anat a parlar amb dos regidors i he fet un escrit demanant a vore si tenen llicencia per fer aquestes activitats i encara no he rebut cap contestació, asó no se si es legal pero es vergonyos no han dit res de res, asi fan lo que volen i no pasa res, en fi, al final farem tots lo mateix i en pau, sense llicencia ni permis ni res , ademes l´horta es l´horta per estar tranquil i no para banquetes de bodas, despres tu demanes llicencia per cambiar una punyetera finestra i et diuen que da aluminio no puede ser que no se corresponde con el paisaje de la huerta, ahh i fer festes de nit i colapsar un cami de horta no pasa res, desde luego lo que pasa así no pasa en cap ajuntament. grasies no mes volia que ho sabereu a lo mijor es que vaig parlar amb la persona que no tocaba.perdoneu les faltes es que no escric masa be el valenciá