L’associació Dones en Bloc Alboraia ha regalat aquest dimecres unes 150 plantes a les dones d’Alboraia amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, el qual se celebra hui dijous 8 de març. Les integrants de l’associació i alguns col·laboradors van situar-se en l’Avinguda de l’Orxata. Per a la presidenta de Dones, Mábel Redondo Durá -que és regidora de Compromís en l’Ajuntament d’Alboraia i membre de l’equip de govern-, “hem de reivindicar la igualtat entre homes i dones en un món, encara, excessivament masculinitzat”. “Hem de continuar el camí que unes altres dones ja van començar fa anys ací a Alboraia i a molts altres llocs del món”, ha destacat.

Dones en Bloc Alboraia es va constituir l’any passat, i la seua contribució al canvi en Alboraia ha sigut notable. De les tres actes de regidor que té actualment Bloc-Compromís a l’Ajuntament d’Alboraia i que han esdevingut clau per a enviar al PP a l’oposició, dues són dones: Àngels Belloch i Mábel Redondo. A més, diverses integrants de l’associació van ocupar llocs destacats en l’última candidatura municipal de Compromís en les eleccions de maig de 2011, la qual va doblar el nombre de vots respecte a 2007 i va triplicar el nombre de regidors.