RESULTATS HISTÒRICS A ALBORAIA. Compromís ha passat de 202 vots l’any 2008, a 955 en aquestes eleccions, ara un 7,84% del total. El PP ha perdut 2 punts respecte a fa tres anys, i el PSOE es deixa pel camí 15 punts (del 39 al 24%%). A més, per primera vegada en la història d’unes eleccions generals, el grup al voltant del Bloc (ara Compromís) ha aconseguit superar en vots a Esquerra Unida. Gràcies als apoderats i apoderades que s’han esforçat en aquestes eleccions, també als afiliats i simpatitzants dels partits que formen Compromís, i a la gent que ha confiat en Compromís i ens ha votat. També a tota la gent que ha decidit participar en les eleccions. Continuarem treballant en defensa dels interessos dels alboraiers i les alboraieres.

Reunió informativa dimecres

D’altra banda, recordar-vos que aquest dimecres els tres regidors de Bloc-Independents: Compromís Alboraia atendran els veïns i les veïnes, sobre aquelles qüestions que vulgueu preguntar, per a fer crítiques o per a suggerir propostes. Serà a les 19.30 hores en el saló de plenaris de l’Ajuntament d’Alboraia. Recorda, dimecres 23 de novembre.