Des de fa 2 anys el Bloc ve insistint i recordant periòdicament a l’equip de govern l’obligació de tindre un cens d’animals de companyia on estiguen inclosos entre altres els animals considerats potencialment perillosos. Fins ara, alguns propietaris que tenen l’obligació legal de tindre la llicència administrativa muncipal d’animals potencialment perillosos es trobaven en què l’Ajuntament no gestionava les seues peticions de llicències administratives

Ara apareix com a novetat de la web municipal l’anunci del cens municipal d’animals de companyia i l’explicació dels tràmits que s’han de fer per a aconseguir la llicència administrativa municipal d’animals considerats potencialment perillosos.

Si teniu algun animal domèstic i voleu més informació podeu entrar en la web municipal en el següent apartat

cens municipal d’animals de companyia