En aquesta ocasió vos informem de l’exposició pública dels estatuts de la Fundació “Alboraia Portal de l’Horta de la Comunitat Valenciana”. Nosaltres en la votació de l’aprovació inicial votàrem en contra perquè s’ha esclós a l’oposició de la composició de la Fundació i per moltes altres raons que exposàrem en el ple. El període d’exposició ve marcat per la publicació en el BOP 101 de dijous, 13 d’Agost de 2009

“Anuncio del Ayuntamiento de Alboraia sobre aprobación inicial de estatutos de la Fundación “Alboraia Portal de L’Horta de la Comunitat Valenciana”.

Ayuntamiento de Alboraia
ANUNCIO
El Ayuntamiento de Alboraia en sesión celebrada el pasado 27 de julio de 2009, acordó someter a información pública los estatutos de la Fundación “Alboraia Portal de L’Horta de la Comunitat Valenciana”, por un plazo de 30 días. Dicha documentación queda expuesta en el Ayuntamiento para su consulta.
En Alboraia, a 28 de julio de 2009.-El alcalde, Manuel Alvaro Manzano.
2009/23260”